Godnatt

Så nu har jag fått i mig lite mat. Jag ligger nu i badet o bloggar med min iPhone. Jag ska strax lägga mig för imorgon kl 10 ska jag upp på vårdplanering, så himla skönt! Hoppas jag kan åka redan på måndag! Har dock en del grejer i packa inför flytten. Har inte ens börjat!
Är nu 3 veckor sedan jag skar mig sista gången :) känns bra nu, hoppas det förblir så! Det är ett ganska stort tecken på att jag mår bättre. Alkohol ar jag ibte heller druckit på 3 veckor. Kan man så vill man och vill man så kan man.
Jag bara hoppas av hela mitt hjärta att jag ska klara av den här tiden i mitt liv. Att jag ska krossa alla motgångar o vinna. Vinna mitt liv tillbaka.

Nu säger jag godnatt , upp ur badet och sen kryp ner i sängen. :)

Love, your secret R.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Hanna

Becca, det kommer gå jättebra för dig där, du är så grym i alla lägen! Glöm inte det.

2012-04-05 @ 07:20:54
URL: http://hanzki.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu