Behandlingshem och lite mer.

Mitt behandlingshem jag ska till heter strandhagen och ligger i sävsjö.
Det ligger väldigt vackert precis vid vattnet. Jag kommer trivas som fisken i vattnet.
Jag kommer sakna min mamma väldigt mycket men detta är en grej som jag behöver.
jag behöver detta för att överleva och må bättre. och jag tror att jag kommer klara detta.
Sålänge mitt stöd och min motivation finns där så kan ingenting hindra mig!
så jag åker nästa vecka. I ca 6 månader ska jag vara där!
Annars så har jag blivit utskriven från min avdelning idag, så jag är hemma hos mamma nu.
det känns helt okej! och jag mår okej, än sålänge. Jag försöker vara upptagen med grejer hela tiden
så att jag inte ska tänka för mycket på jobbiga saker.
Nu ska jag laga en sen middag, kött, klyftpotatis och bea sås.
Love , Rebecca


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu