Min konfortzon

Att börja min resa


Att vilja ändra på något


Utan att veta hur, det är frågan?


 


Hart, ångest, frustration, varför!


Är vår säkerhet, vår överlevnadsinstinkt som pratar med mig


Är det lycka, glädje, välgång som är min överlevnadsinstinkt


 


Det är så fantastisk att jag skälv kan välja


hur min utvidgning av min konfortzon blir


Det ligger i mina egna händer hur jag skälv väljer


Det är helt fantastisk att jag kan välja


hur min resa genom mina känslor är utanför konfortzonen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Malin Andersson

Vad spännande din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa igen! :) Hoppas du har en spännande vardag :)

2011-02-23 @ 14:10:32
URL: http://jade.se
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu