jag varit utan honom i nittiotvåtusenetthundrasextio minuter

idag har jag varit utan honom i
2 månader och 2 dagar
64 dagar
1536 timmar
92160 minuter

det låter extremt lite när jag tänker på det
och jag förstår inte hur jag inte har dött eller något annat
eller i alla fall brutit mig in i hans rum
skrikit att jag inte orkar vänta längre
och att jag kan inte älska någon som jag inte ens har sett skymten av på 2 månader och 2 dagar
men det tycks vara allt jag klarar av

och det känns som att jag aldrig kommer att få se hans bruna lockar igen
men jag vet att han kommer vara överallt
och ingenstans
om precis en vecka

han kommer aldrig se mig
det är det som gör mest ont


men hur skulle han kunna älska mig
när jag inte ens älskar mig själv


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu