resultatet av självdestruktivitet.

Vad är ett beroende?
Är det något man älskar eller avskyr?
Det är väl troligen båda två.

Värmen som uppstår då blodet rusar fortare, effekten av pillerna.
Kylan som uppstår av ångesten, effekten av misär.
De gapande käftarna, effekten av rakblad.

Känslan av att inte leva men ändå existera.
Effekten att må dåligt.
Jag är fast i evighetsrondellen och jag finner ingen väg ut.

Sånna som jag behandlas annorlunda, vi är en särklass för sig.
Vi anses inte värdiga, vi är sämre än en hund, en katt; ett djur.

Kontrasten av ett liv finns inte, bilden av det är underexponerad;
den är för mörk.
Konturen av den 47m höga bron vilar ständigt på min näthinna.
Äsch, vi struntar i det här nu va?
Ctrl+Z

Jag; varken levande eller död.
Jag; patetiskt beroende av flykten.
Jag; resultatet av självdestruktivitet.




MÖRK. men börjar lysa när jag ser dig


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu